2012. december 31., hétfő

2013

   Ha az idei évet összegeznem kellene, azt mondanám, hogy sokkal jobbat várok a következőtől... Bár az idei az én évem volt, a 2013-as a kínai horoszkópom szerint lesz az enyém. Dehát, ahogy azt már tökéletesen megmondták: „Mondottam ember: Küzdj, és bízva bízzál!” 
   A következő évemre csakis és kizárólag olyan dolgokat írtam össze, amik betarthatók, igazak, és mindezek fejében a hab a tortán: mindenkinek jók. 

   A felsorolás:


  • sokkal jobban szeretni
  • sokkal többet mosolyogni
  • kedvesebbnek lenni mindenkivel
  • meghallgatni másokat, nem csak mondani a magamét...
  • segíteni másokon, másoknak
  • sokkal többet lovagolni
  • sokkal többet fotózni, tanulni azt, amit nem tudok a fotózásból, fotózásról, törekedni a legjobbra, legtöbbre
  • támasza lenni a szeretteimnek
  • hálásnak lenni az apró örömökért
  • lehetőleg minden nap mosolyogva ébredni, felkelni
  • minden reggel magamra szánni negyed órát, hogy nyugodtan kávézhassak, szemlélhessem az ébredező utcát
  • minden napban megtalálni a jót

   Szerintem nem kivitelezhetetlen, sőt! Nem csak nekem, de a környezetemnek is sokkal jobb lesz szerintem. Ideje példát mutatni a körülöttem élőknek is, és úgy élni, ahogyan szerettem volna mindig is. Nem kerülnek semmibe ezek a dolgok... Mégis megváltoztatja az egész életemet, és talán másokét is. Szeretnék Mindenkinek nagyon boldog 2013-s évet kívánni, erőben, egészségben, sikerekben gazdagot! :) B.Ú.É.K.!!!


1-2. Fickó (alias Füles) alváshoz készülődik :)
3. Dóm 
4. pillanatkép
5. reggeli utcakép
6. B.Ú.É.K.!!! :) 2013 :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.