2012. december 8., szombat

Mézeskalács, mikulás, karácsony :)

   Ahogy telik az idő, egyre jobban eluralkodik rajtam a karácsony-láz, amit mi sem bizonyít jobban, mint ez a bejegyzés... :) Én már nekiláttam a mézeskalács sütésének. Isteni finom. Érdekes, hogy a környezetemben mindenki azt mondja, hogy "nem szeretem", vagy "nem kérek", de valami csoda folytán nekem nem jutott belőle. :) Mindenki azt mondja, hogy "ez nem a tipikus mézeskalács, ez finomabb". Hatalmas bóknak vettem azt is, hogy csak én nem tudtam majdnem megkóstolni, de azért egy darabot tudtam lopni. :) A bejegyzés végén jön a recept, valamint a készítési folyamatok is dokumentálva vannak. :) Addig is:
   Nálam is járt ám a Mikulás!!! :P Igen, ezek szerint, ha nem is voltam maradéktalanul jó, de azért annyira rossz sem, mert kaptam csokit! És parfümöm is van ám. :) Szóval köszönöm Mikulás. :) Ma rájöttem, hogy lassan veszélyességi pótlékot kérhet, aki velem beszabadul egy nagyobb áruházba, vagy vásárba, hiszen képes vagyok nézelődni elég hosszú ideig, valamint lelkesedni is. :) 
   Ma eszembe jutott, hogy alig várom, hogy betöltse a levegőt az a csodás fenyő illat... És az égők fénye, üveggömbök csillogása. Közeleg... :) Talán az egészben ezt a hangulatot, készülődést imádom a legjobban. :) Nincs jobb, mint a várakozás, a hólapátolás, felnőtt fejjel szánkózás, dvd nézés közben pokrócba csavarva forralt borozni, vagy csak nézni, ahogyan esik a hó, a meleg szobából (,mint most is!). Egyszerűen mesés. :) Ti várjátok már? Kellemes hétvégét és pihenést Mindenkinek! :)

   És most a recept:

  • 65 dkg liszt
  • 20 dkg kristálycukor (én csak 8-10 dkg-ot szoktam belerakni)
  •  4 tojás
  • 4 ek.l méz
  • 4 tek. őrölt fahéj
  • 5 dkg margarin
  • 1/2 cs. sütőpor
  • Én  szoktam még bele reszelni egy egész citrom héját, valamint fél narancsét is, illetve kis gyömbért :) Díszítés: ízlés szerint cukorkával, mázzal, dekor tollal :)
 


1. cheeseburger with bacon :)
2. isteni volt :)
3-4. itt járt a Mikulás :)
5. az idei első adag
6-10. a folyamat :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.