2012. december 1., szombat

Welcome Dear December! :)

   Itt a december! :) Végre! Szeretem a decembert... A havat, a mézeskalácsot, a fenyőillatot, a csillogó üveggömböket, a forralt bort... :) Szóval: WELCOME DEAR DECEMBER!!!!!!! :)

   Igazából az elmúlt másfél hét élményeimet jöttem megosztani. :) Van annál csodásabb, mint amikor munkába menet látod a napkeltét? És van időd megállni, rácsodálkozni pár percre? Vagy, amikor meghív a Párod egy könyvbemutató elbeszélgetésre? És előtte beültök egy hangulatos helyre teát inni? Vagy, amikor spontán kirándulok egy kicsit...? Hát így kezdődött... :) Gondolt egyet Attila és lementünk a maroshoz. Ennél jobban akkor sem sikerülhetett volna, ha el van tervezve... Három lovassal is találkoztunk! És még a Nap is csodásan kisütött!!! Valamint egy kagylót is sikerült kivadásznom a vízből. :) Csodás Napsütés, lovasok, a Maros közepén a homokpadon kéz a kézben sétálni, és egy lélek sem néz felétek... Akarhat valaki ennél többet november legvégén, vasárnap délután...? Szerintem nem. Fantasztikus volt. 

   Az emberek közvetlenek, barátságosak voltak. Lovat is simogattam. :) Attila pedig fotózott végig. :) Én pedig csak élveztem a napsütést, és felavattam az új túrabakancsomat. :) Aztán pedig sütöttem almás-fahéjas muffint. :) A lehető legtökéletesebb vasárnap. Kívánok Mindenkinek legalább ilyen szépet. :) Legyen csodás napotok! :)

    A fantasztikus vasárnapi képek folytatása itt található Attila weboldalán: 



1. a csodás napkelte :)
2-3. a bemutató előtti teázás, és a csodás képek a falon
4. az új bakancsom :) szeretem :)
5-6. a lovasok <3
7. a hideg vízből kihalászott kagylóm :) 
8-14. a csodás lovas fotók
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.