2013. január 25., péntek

Happy Birthday!!!

   Tegnap töltöttem a 24-et. :) Semmivel nem másabb érzés, mint ezelőtt. Pedig én azt hittem. :) Dehát ezen is túl vagyunk akkor. :) A legújabb célom a sminkelés, ezért egy csodás sminkpalettát kapok (amint végre megrendelhetem, kb. hétfőn), és ecseteket, meg korrektor. És nadrágot, már régóta kergetek egy normálisat. :)  
   Ami a legjobb volt a tegnapi napban, az a Kedvesemmel töltött délután, a Családommal töltött este, és csodás vacsora, valamint a Testvéremnél alvás. :) A Tesómmal sikerült megvennünk a Bad Boys 2-t, amit régóta kergettem. És még aznap este megnéztük. :) Csodálatos délután, csodálatos vacsora, hatalmas nevetések, jó hangulat. 
   Ennél szebb szülinapom, ha akarom sem lehetett volna! :) Fantasztikus volt!!! :) Ezúton is köszönöm a Szeretteimnek ismét! :) Képek sajnos nincsenek. :) Majd pótolom, ha meglesznek az újdonságok. :) Fantasztikus hétvégét kívánok Mindenkinek, tele mosollyal, nevetéssel, pihenéssel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.