2013. január 7., hétfő

Séta

   Először is, bár kicsit megkésve, de NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!! Nem nagyon jelentkeztem, így az ünnepek utáni lazsálás engem is magával ragadott. :) De ezt megszüntettük. 
  
   A tegnapi nap erre tökéletes példa. Gondoltam ebéd után szívesen sétálnék egy nagyot... Elég nagy lett, kb. 17 km. :) fel sem tűnik a nagy távolság, ha jó az idő, és tudsz beszélgetni valakivel. Fogalmam sincs, időben mennyi volt a táv megtétele. Csak raktam egyik lábamat a másik elé, és közben beszélgettünk, nézelődtem. Kellemes idő volt, bár a Nap sajnos nem sütött... De nem baj! A tempó elég jó volt, és rendesen el is fáradtunk a végére. Na látjátok? Ezért jó egy gyakorlott túrázóval menni, mert nem nyavíkol, hogy elfáradt. :) 
  
   Hazafelé még egy boltot is útba ejtettünk, és vettünk mangót! Odáig meg vissza vagyok a mangóért! :) De ki nem szereti a finom gyümölcsöket??? :) Aki teheti, próbáljon ki egy hosszabb távú túrát, főleg ebéd után esik nagyon jól. Nem fáradsz el, nem nehezülsz el, nem leszel lusta, és még egészséges is... A kellemeset a hasznossal, ha jól tudom. :) De beszéljenek inkább a képek helyettem, hátha kedvet kap más is. :)

1. szilveszteri malacka :)
2-3.  útközben
4. bolondozik... :)
5. útközben
6. esett a hó
7. gyurma-csiga
8. vacsi










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.