2013. február 20., szerda

Babák. Kettő. :)

   Ahogy ígértem, jelentkezem a beszámolóval a vasárnapi babafotózásról. Igen, ahogy említettem babát fotóztunk. Kettőt. :)  Timonhoz és Titánhoz, valamint a szüleikhez volt szerencsénk, a volt szomszédomhoz, akinek a nyakában előszeretettel lógtam kicsi koromban, és a volt ovis társamhoz. :) Amint megérkeztek, már kezdetét is vette a "munka". Azért idézőjeles, mert két pici, 3 hónapos babával nem egyszerű dolgozni. Nagyon nem. És ez Nekik is nagy munka, nem csak a fotósnak.
   Itt Ők szabják meg a tempót, és azt is, hogy mi után mit lehet fotózni. Mert ugye senki nem szeretne egy képen ordító, vagy síró babát látni? Én biztosan nem. :) Sokkal jobb, ha mosolyognak, édesen pislognak, és "magyaráznak".  :)Volt sírás, evés, és hülyítés. Igen, hülyítés. Ha felvettük Őket, elhallgattak, még mosolyogtak is. Aztán ezt követően közvetlenül az arcunkba ordítottak, és potyogtak a nagy krokodilkönnyek. :) Dehát ilyen a babák élete. :)
   Pedig mennyivel egyszerűbb lenne csak megkérdezni, hogy mi nyomasztja Őket, és választ kapni rá. De nagyon ki van ez találva. :) Ilyenkor sokszor azt éreztem, nem lehet hálás feladat szülőnek lenni. De mikor kapsz egy mosolyt, mindegy, mit csinált előtte, minden kitörlődik. :) Kezdem átérezni, hogy mi a feltétlen elfogadás, és ezt pont egy 3 hónapostól tanultam meg. Az élet kifürkészhetetlen, szép és jó! :) Én pedig szeretek tanulni. Újat és jót mindenképpen. (Keresem a napos oldalt nap, mint nap. :) )
   Tegnap egy barátom (a kevés közül) nagyon okosat mondott: "Fogadd el önmagad, mert amíg ez nem történik meg, addig mást sem fogsz tudni elfogadni. Légy nyitott, befogadó. És szeress." Ezek nagyon nagy tanítások, szeretnék így élni. Hibázni persze fogok, egészen biztosan, mert emberek vagyunk, mind hibázunk. De nem szabad feladni. Mindig csak előre nézzünk, és akarjuk a jót, a legjobbat. :) 
   De elég a "szócséplésből", beszéljenek helyettem a képek :) Elöljáróban csak 2 van, de szerintem fantasztikusak, minden elképzelésem megvalósult bennük. :) Köszönöm a fantasztikus lehetőséget és együttműködést Attila, Kamilla, Roli, Timon és Titán :) 
   Csodás napot kívánok Mindenkinek, csodás napsütést, és sok örömöt, és kellemes nézelődést. :) 

a Macsek     =(^.^)=





2 megjegyzés:

  1. Palotás Kamilla2013. február 20. 2:09

    Mi is köszönjük a lehetőséget és-, bár még látatlanból-, de a nagyszerű képeket is! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Drága Kamilla! Mi is köszönjük, hogy Veletek dolgozhattunk, és a Fiúknak is a tanítást! :) (Szerintem) SZUPER képek lettek. :) Puszi! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.