2013. február 10., vasárnap

Ejha :)

   Ejha! Volt itt minden a múlt hétvége óta! :) Először is, vidám muffint sütöttem. Ehhez én értek a legjobban a családban... A különleges recept titka: a vidám hozzávalók, valamint a szeretet, és nevetés. És még tényleg isteni finom is lett. :) Na, hát így kell ezt! (És senki nem halt meg tőle!) :)
   A másik mókás dolog, hogy a héten kétszer is ugyan az a hívatlan, ám annál édesebb vendég dugta be hozzánk a csőrét. Igen, a csőrét. A hét közepén a konyhapultnak dőlve kávéztam, ébredeztem, amikor meghallottam, hogy valami a páraelszívónál, a csőnél zörög. Majdnem kinyitottam a szekrényt, de meggondoltam magam, mondván: mi van, ha ez egy nagy bogár?!? (Igen, tényleg erre gondoltam, félek a bogaraktól. :D) 
   Szóval maradtam a szekrény másik oldalán mocorgó tudatlanságom áldozata inkább, saját "biztonságom" érdekében... :) Aztán percek elteltével persze csak ki kellett nyitni, mert ilyen a kíváncsiság. És akkor nagyon megörültem, mert nem bogár volt, hanem egy édes kis veréb. Még növésben. :) Próbált ügyetlen szárnycsapások mellett kivergődni onnan, és sikerült is Neki. :) Nyitott ajtók mellett szabadon repülhetett a kis "betörő". :)
   Ha ennyi "édes, aranyos" dolog nem lett volna elég a hétre, akkor azért Ő úgy gondolta, nehogy hiányt szenvedjek, benéz még pénteken. De a hét közepén tett találkozásunkkor már annyira feltalálta magát, és otthonosan mozgott, hogy már egyedül kimászott a búvóhelyéről. :) Nagyjából fél órán át próbáltam becserkészni, mire végre sikerült kivinni, mert bepánikolva beszökött a napaliba. :) Ugye minden jó, ha a vége jó, mert Vili, a veréb megmenekült, kivittük az udvarra egy törölközőben. :) 
   A másik klassz dolog, amit a héten felírhatok, hogy sikerült vennem az egyik kedvenc parfümömből, kettőt is. :) Puma Flowing. :) Isteni. :) Kell ennél több jó egy hétre??? Miért ne kellene? Itthon van András Londonból, és elmentünk a kori pályára bulizni egyet. :) Sosem voltam még jégen, bár görkorizni elég magas szinten tudok. Előnyből indultam 18 évnyi korizás után. :) Legalább is én elhittem, amikor mindenki ezt mondta, és mikor a jégre léptem, majdnem az első lendülettel kiterültem, mint a kis béka. De utána mégis be kell ismernem: igazuk volt. :) Annyira belejöttem, hogy jobban száguldoztam (és stabilabban), mint más társaim. :) Büszke vagyok magamra, megtettem, amire mindig vágytam, mégis féltem tőle. És hihetetlen élmény volt, legközelebb is ott a helyem, az biztos. :) 
   Azt hiszem ennyi remek dolog után nem is vágyhat másra az ember, mint egy hihetetlen filmre még a hét végén. :) Tegnap este megnéztem a Napos oldal-t a moziban. Hát ez a film valami ESZMÉLETLEN! Az utóbbi idők egyik legnagyobb filmje, amit láttam. Ritka az ilyen jó mozifilm, aminek még mondanivalója is van, ráadásul rengeteg. Csak ajánlani tudom annak, aki még nem látta. Sosem csináltam ilyet, de ez lesz az a film, amit még egyszer meg fogok nézni moziban szerintem. :) Nagy tanítások vannak benne, semmi kétség. :) Aki teheti, arra buzdítom, hogy nézze meg. :) Most pedig búcsúzom, csodás, kellemes hetet Mindenkinek! És még egy pozitív gondolat:

Zavard össze a Világot! Mosolyogj hétfőn!!! :)


1. Napocska :)
2. teás szett, gyümölcsteával :)
3. a boldog muffin készítésének kezdete :)
4. sül a muffin :)
5. elkészült :D
6. szeretnék egy ilyet :))
7. Én :)
8. Puma Flowing :)
9. cica-vacsora :)
10. a jégen :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.