2013. február 17., vasárnap

Köszönöm Nektek! :)

   A bejegyzés utáni képeken a statisztikát láthatjátok, hogy hányan követtétek a blogomat, és a velem történteket napról-napra. És Nektek köszönhetően igen szép számot láttam. :) KÖSZÖNÖM NEKTEK! :) És nagyon örülök, hogy ennyien követtek. :) Hihetetlenül jó érzéssel tölt el, és mindig rájövök ilyenkor, hogy van értelme írnom, nem hiába teszem. Ha már pár ember elgondolkodik néha az olvasottakon, akkor már boldog vagyok. :) 
   Ahogy ígértem: a tegnapot hátra hagyva ma újult erővel vetem bele magam a teendőkbe. Egy baráti pár iker babáit, és a szülőket fotózzuk. A végeredményt természetesen itt is közzé teszem. :) Tegnap voltunk egy megbeszélésen, nagyon jó hangulatban telt az este. Egy kávézóban zajlott az egész, ahol fantasztikus asztalmintát láttam, ha tehettem volna (és persze befér a retikülömbe), haza is hoztam volna. :) 
   Utána még ettünk egy gyrost. Imádom!!! Az egyik nagy kedvencem. :) Ritka, hogy jól csinálják, ezért meg kell becsülni, ha egy ilyen "aranybányát" talál az ember lánya. Nem igaz? :) 

1-2. "A statisztika" :)
3-4. az idei év első adag áfonyája :)
5. napi okosság :)
6. vacsora (mozzarella)
7-8. árkád
9. a legklasszabb asztal :)
10. my delicious hot chocolate... :)
11. oreo-s milka, my new fav
12. delicious strawberry from My Love :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.