2013. február 26., kedd

KÖSZÖNÖM!!! :)

   Drága Olvasók! Nagyon köszönöm Nektek az aktivitást! Majdnem 4-szer annyian olvastátok a babás posztomat, mint eddig a legolvasottabb bejegyzésemet! Fogalmam sincs minek köszönhetem ezt, de nagyon meg voltam lepődve, és végtelenül boldog is voltam! :) Csak azt tudom hajtogatni, hogy KÖSZÖNÖM NEKTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihetetlenül hálás vagyok ezért! :) 
   Jöjjön még pár kép a Babákról. :) A napokban pedig egy kis bemutató a hétvégénkből, Temesvárról. :) Egy kis videóval, és rengeteg képpel, valamint egy hosszabb élménybeszámolóval. :) Még egyszer KÖSZÖNÖM NEKTEK!!!! Csodás pihenést, és estét kívánok Nektek! :)

a Macsek =(^.^)=


1-3. statisztika :)
4. imádnivaló kis talpacska
5-7. sleeping baby
8. my fantastic nails 
9. apu tapsit sütött vacsorára, közkívánatra (kikönyörögtem) :D
10. delicious strawberry, from the best Daddy <3 :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.