2013. március 9., szombat

Nóri, lovaglás, nőnap :)

   Ismét megjelentem, bár az utóbbi időben kicsit el voltam veszve. Elég nagy változások mennek végbe az életemben. És ez csak pozitív. Minden változás lehet jó, vagy rossz, mi döntjük el, melyik oldalát nézzük az érmének. :) És ez határozottan jó! Csak jó lehet!!! :) 
   A tegnap estét Nórinál töltöttem, hihetetlenül jókat beszélgettünk, és nagyokat nevettünk. Főleg a zenehallgatáskor. Két nő, egyik kütyüt kötné össze a másikkal, meg a tv-vel, hogy hallgathassunk a CD-n kívül más zenét is. Két szerencsétlen... :) Egyik kábelt cserélgettük a másikkal, azt sem tudtuk mit, hova kell, és mit mivel kell összekötni, végül nem hallgattunk más zenét... :) De ez a tipikus női szerelés volt. :) Ha valaki kívülről látta volna, biztos bevitet bennünket a zárt osztályra. :) 
   A két imádnivaló kutyusa, Nudli és Csipi pedig haláliak. Mindig hoznak valamit, hol botot, hol labdát, de az este fel is mostak. :) (Elcsenték a felmosó fejét.)  Mikor Nóri hegedült, még énekeltek is. :) (Videó később.)
   A mai napom csúcspontja a lovaglás! :) Mehetek végre és lóra ülhetek. A földi paradicsom. A világ legjobb dolga. És a legszebb is. Szerintem. :) Ehhez többet nem tudok hozzáfűzni, ezt a lovasok érthetik, mit jelent a ló hátán ülni, mit jelent vele egynek lenni, szavak nélkül kommunikálni. Megérteni, érezni egymást. :) Maga a Csoda! :)
   Tegnap hatalmas meglepetésben volt részem: Attila felhívott, hogy láttam-e mit hagyott az irodánál nekem. Nem értettem, mert én semmit nem láttam. Azt kérte menjek ki és nézzem meg újra, mert csak én nem láttam, biztos átsiklott a figyelmem fölötte. Kisétáltam, még akkor sem értettem, mikor előlépett a sarok mögül, két csodálatos csokor virággal a kezében. :) Nőnapi meglepetés, Tőle, nekem. :) KÖSZÖNÖM! :) Így zajlott a hetem. 
   Azt hiszem ennél jobbat kívánni sem lehetett volna. És egész héten tavaszias, meleg idő volt. Szó szerint meleg. És napocskás. Menthetetlenül, tagadhatatlanul megérkezett hozzánk a tavasz. VÉGRE!!! És már csak jobb lehet, remélem! :) De inkább jöjjenek a képek, az mindent elmond, úgy érzem. Többet, mint, amit szavakkal leírhatnék. Csodálatos hétvégét kívánok Mindenkinek! Legyen Napos, mosolygós, szeretetben teli hétvégétek! :)

a Macsek =(^.^)=


1. pizza
2. pupusas (recept a következő bejegyzésben)
3-4. Nudli és Csipi :)
5-6. daffodil (nőnap I.)
7. tulips (nőnap II.)
8-9. naplemente hazafelé, egy megbeszélés után :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.