2013. április 10., szerda

Harmadik nap

   Tegnap visszavonhatatlanul is itt volt a tavasz. Legalább is délelőtt. :) PULÓVERBEN (NEM kabátban!!!) mehettem végig az utcán. :) Az a boldogság, ami elöntött, csodás volt. Szeretem a tavaszt. A megújulást szimbolizálja szerintem. Az új dolgokat, újítást, újrakezdést, vagy megújulást. A születést. :) Az emberek, mint a kis bogarak, csak úgy özönlenek az utcára a napfényre, melegre, ha tehetik. :)
   És tegnap is csupa mosolygós és kedves ember vett körül. Talán csak a saját szemléletem változott meg, talán nem. De mindenesetre ezt veszem észre, hogy napról-napra egyre több a kellemes, pozitív élmény az életemben, mind a társas kapcsolataimban, mind pedig a mindennapjaimban, akármerre tévedjek is. :)
   Valahogy azt érzem a lelkem megtelt békével, megbékéltem a külvilággal, és a belső világommal egyaránt. Szeretem a testem, a személyiségem, akivé válni szeretnék, nem hiába küzdök. Semmi nem volt hiábavaló, minden tanítás jó irányba sodort. Felültem a hullámra, és itt kötöttem ki. Néha csak jó, ha hagyod, hogy sodorjon az ár, nem evezel szembe a hullámmal. 
   Néha elég, ha csak annak örülsz, hogy látsz a napsütésben egy fűben megbújó ibolyát, vagy, ha reggel madárcsicsergésre ébredhetsz. Ha végignézhetsz egy napkeltét, vagy egy csésze/bögre gőzölgő kávéval a kezedben eltűnődhetsz az utcán látott embereken, hogy vajon mi jár a fejükben? Ezek mind apró, de csodálatos dolgok. Semmibe nem kerülnek, mégis simogatják a lelket. Mondjon bárki bármit, nekem ezekre szükségem van. :) 
   Remélem Nektek is hasonlóan csodálatos napotok volt! Holnap folytatás következik, további kedves, mégis fantasztikus dolgokkal. :)


a Macsek =(^.^)=


Képeken a kedvenc fotóim a világ egyik legcsodásabb állatáról. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.