2013. április 9., kedd

Második nap

  A rengeteg mosolygás és a jókedv ismét kipipálva. :) Kicsit világított a Napocska is, ki tudtam mozdulni, és este egy hatalmas sétát is tettünk Attilával. Sőt, még egy zacskó gumicukrot is megettünk séta közben! Ettünk = Attila 3 db, én a többit... :) Ilyen ez, ha az ember lánya szereti a kis zselés figurákat. :) Nem történt semmi különös, csak kedves voltam az emberekkel, mosolyogtam rájuk, és visszamosolyogtak.
   Tényleg igaz, hogy egy mosoly nem kerül semmibe, mégis nagy dolgokat vihet véghez. Egyszerűen muszáj ilyenkor visszamosolyogni. :) Én is elértem ezt. Hálás vagyok, hogy tehettem egy sétát, hogy ott voltak a szeretteim, akikre számíthattam. Ez egy olyan nap, amikor nem történik igazából semmi, de eldöntheti mindenki magának, hogy hogy szeretné megélni. Jól, vagy rosszul? 
   Én az elsőt választottam, és sokkal jobb pozitív, vidám emberként élni. Másképp viszonyulnak hozzám, és én is sokkal jobban érzem magam, mindentől, mindenkitől függetlenül. :)


a Macsek =(^.^)=



Ahogy ígértem, a chocolate chips cookie receptje:


Hozzávalók (12 főre):
  • 1 1/4 csésze liszt
  • 1/2 csésze barna cukor
  • 1/4 csésze kristálycukor
  • 1/2 csésze Rama
  • 1/2 ek sütőpor vagy szódabikarbóna
  • 1/4 ek só
  • 1 tojás
  • 1 kk vanília aroma
  • 15 dkg csoki


Elkészítés:

Én mindent összekevertem, majd kanállal kivettem egy adagot, gombócot formáltam belőle, rátettem a sütőpapírra, és kilapítottam. :) Addig sütöttem, míg puha maradt ugyan, de a széle egy picit aranyszínűre sült. Nem baj, ha puha, én kivettem, és hagytam kihűlni. Isteni. :)
Képeken pár Farkas fotó, amik még az ősszel készültek, teszt gyanánt. :)

1. ülök a bálák közt :)
2. a cipőm a síneken
3. árnyékaink a lovardában :)
4. én "szendvicsként" :)
5. ismét árnyékaink :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.