2013. április 16., kedd

Nyolcadik és kilencedik nap

   Sajnos kimaradt egy nap, mert sikeresen visszaestem az influenzába. Már harmadik hete gyötör, és most rosszabb, mint előtte volt. De mára jobban vagyok már. :) Bár az első nap nagyon küzdelmes volt. De semmi nem tart örökké, szerencsémre. :)
   Ebben a 2 napban szó szerint mást sem tudtam csinálni, mint pihenni a takaró alatt, mint egy mormota. Egyszerűen muszáj volt. Nem vagyok a híve, azért, ha tudtam, kimentem a Napocskára. :) Az mindenre gyógyír. :) 
   Ahogy ígértem, itt van pár a szombati dühöngős-barangolásomon készültek közül. :) Remélem SENKI nem kapja el ezt a nyűgöt, valamint, hogy Mindenki csodás egészségnek örvend, no meg a tavasznak. :) Legyen csodás napotok:

a Macsek =(^.^)=


1. én :)
2-4. virágok :)
5. lebegő számok :)
6-7. téglafal
8-9. árnyak














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.