2013. április 18., csütörtök

Tizedik, tizenegyedik és tizenkettedik nap

   A tizedik nap: Sajnos ezt a napot is ágyban töltöttem, a 16.-át, mert már 3 hete nem tudok valahogy kikecmeregni ebből a nyavalyából... De már sokkal, de sokkal jobb! Sajnos én már csak ilyen "visszaeső" vagyok. :) De ezt a napot másik kettő, nagyon izgalmas követte, szerencsére. :)

   A tizenegyedik nap: Nos ez a nap a Kedvesemé volt. :) 17-én volt a szülinapja. :) 43 év... :) Nagyon készültem, hogy meglepjem, kivittem piknikezni. :) Reggel bevásárlással kezdtem, aztán dolgoztam, majd estefelé készülődtem, csináltam csirkemelles cézár salátát, meg sütöttem vaníliás muffint tortának. :) Az még az a sütimennyiség, ami kényelmesen elfogy, és nem kell a végén tologatni a hűtőben, ami megmaradt, ítélet napig. :) 
   Vettem pezsgőt, gyertyákat, aztán irány a természet. Sikerült  a meglepetésem, nagyon értékelt mindent, és örült neki. Én mez az Ő örömének. :) Örülök, hogy együtt tölthettük azt a csodálatos délutánt. :) Este pedig elmentünk egy hatalmasat sétálni, amibe persze befigyelt egy tequila is. :)) Meg rengeteg nevetés, és ugye a tényleg hatalmas séta. De nem bántuk, nagyon csodás volt. :) 

   A tizenkettedik nap: Életem legcsodásabb délutánját töltöttem el tegnap... Egy kedves szomszédom, akit már kicsi korunk óta ismerünk és szeretünk, ide adta a lovát, hogy kimehessek vele a töltésre. Egy órát voltunk ki, 17 éves Kelli, de úgy megy, akár egy 3 éves csikó. Hihetetlen lelkes, szelíd, nyugodt, kiegyensúlyozott, és szófogadó. Imádtam. Bent a magas fűben, kint a végtelen pusztaságban. Vágtázni szabadon, futott, ahogy csak bírt. 
   Mindent megért az a nyugodt óra, csak Ő és én, ketten, semmi más. Megbámultak minket, a gyerekek kis cérna hangjukon, sikítva szaladtak felénk. És én csak ültem, Ő pedig lépkedett. Tempósan. Amint meglátta a nagy teret, pedig ment a vágta. Csodás lovacska, hálás vagyok, hogy együtt tölthetjük a szabadidőnket. :) És ismételten: KÖSZÖNÖM! :)

   Remélem csodálatos napotok lesz!

a Macsek =(^.^)=


1. naplemente a kocsiból megbeszélés előtt
2. Oreo shake :)
3. a mini szülinapi süti és a gyertyák :)
4. a cézár saláta
5. egy délelőtt Apuval
6. bacon-ös sajtburger és sültburi :)
7. pancsi :)
8. malacintónak szedtünk kis "zöldséget" az udvaron, ami 2 nappal később kihajtott a zacskóban :))
9. naplemente a hálószobából












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.