2013. április 22., hétfő

Tizenharmadik, tizennegyedik, tizenötödik nap

   A tizenharmadik nap: pénteken hatalmas izomlázam volt, pedig csütörtökön még nem is lovagoltam annyit. Szűk egy órát. :) Ennek ellenére úgy járkáltam, mint egy katonatiszt, nyújtott lábakkal, mert behajlítani nem tudtam. :D Jókat mosolyogtak rajtam. Mondjuk vicces is voltam... :) A péntek nyugis nap volt, takarítással, békével, pihenéssel eltöltve, meg némi aggódással. A kis kedvencem, Nudli beteg lett. :( Délutánig ott ápoltuk Nórival, meg vigyáztunk rá. Már szerencsére jól van, rendbe fog jönni. :) Este pedig Gáborral és Szerénával mentünk el borozni, meg beszélgetni. Hihetetlenül sokat nevettem. De mikor nem, ha Gáborral egy társaságba kerülünk? :) Borozás után még több beszélgetés, és séta. :) Nagyszerű volt. :)

   A tizennegyedik nap: a szombat az valami fantasztikus volt. Délelőtt Anyuval elmentünk szétnézni, vásárolni. Kaptam névnapomra egy szuper cipőt! :) IMÁDOM! :)  Kávéztunk, meg sétáltunk, nevetgéltünk. Szombaton délután pedig ismét kimentünk Kellivel lovagolni. :) Végig sétált velem a töltésen, nyugodtan, békésen, tőlünk 5 méterre ment el a vonat, és semmit nem csinált. Megbízható, okos, és hálás ló. Nagyon szeretem. Olyan jó, ha csak megsimogatom is. Egyszerűen csak azért szeretem, mert létezik. Nem kell hozzá mást tennie. Több, mint másfél óráig vándoroltunk, felfedeztünk, nézelődtünk. :) Csodálatos volt. :) 

   A tizenötödik nap: a vasárnap is vidám volt. Csináltam fincsi ebédet, rántott husit krumplipürével, meg utána amerikai palacsintát. :) Isteni volt. Nutellával, eperrel, banánnal. :) Akarhat ennél jobbat vasárnap délutánra az ember lánya? Plusz 2 filmet végig néztünk. A régi nagy kedvenceimet. Kasza-kő, meg Kőbunkó... Ha valaki jót akar nevetni, csak ezeket tudom ajánlani. :) Egész napos pihenés, napfürdőzés a teraszon, és ismét fetrengés... :) Nem telt túl izgalmasan, de ez így bőven jó volt. :) 

   Remélem a rövid beszámoló ellenére is élvezhető az írás. :) A törekvéseimet igyekszem egyre jobban követni, betartani, miszerint csak előre szabad nézni, és csak vidáman! :) A receptet holnap leírom, hogy én hogy szoktam készíteni az amerikai palacsintát. :) Csodás napot kívánok Mindenkinek! :)


1. Nudli alkotott - szobapapucs a kertben
2. borok
3. kézen fogva
4-5. esti utcakép
6-7. az új cipőm :)
8-9. folyamatban
10. az új legjobb barátom :)
11-12. isteni volt :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.