2013. április 24., szerda

Tizenhatodik és tizenhetedik nap

   A tizenhatodik nap: április 22-én volt a névnapom. A reggelem azzal kezdődött, hogy Attila egy nagy csokor virággal lepett meg. :) Aztán napközben annyi, de annyi köszöntést kaptam, hogy leesett az állam! Pedig a névnapot nem jelzi a facebook, nem küldi az értesítést. :) Külön köszönöm szépen Mindenkinek ismét! :) Aznap Zsófival ebédeltem, elmentünk pizzázni, meg fagyizni. Ilyen rossz fagfyit sem mostanában ettem, de jót nevettünk rajta. :) Aztán sétáltun egyet és beszélgettünk végig. Már nagyon hiányzott. Zsófi is meg a Vele való trécselés is. :) Az biztos, hogy páratlan hülyeségekről tudunk tárgyalni. :D És este még elvitt Attila étterembe is. :) Isteni volt a kaja, és hatalmas a meglepetés. Nem számítottam rá, hogy hol fogunk kikötni, mikor beültem Mellé. :) Ragulevest ettünk, Ő kemencében sütött pulykamellet, gombás öntettel, szalonnával, paprikával, paradicsommal, sajttal, és sültkrumplival, én pedig harcsapaprikást túrós csuszával. :) Fantasztikus volt. Utána még sétáltunk, nézelődtünk is. Csodásan éreztem magam. Anyuéktól is kaptam egy virágcsokrot, meg ugye a cipőt. :) És a Tesómtól is virágot kaptam, a másiktól pedig Raffaello-t. :) Fogyóeszköz... :) 

   A tizenhetedik nap: a napom munkával telt egészen délutánig, utána pedig elmentünk Dezsőhöz. Hazafelé megálltunk egy repcetáblánál. Csodás naplemente volt, és ami nálam hatalmas pozitívum, hogy: VIRÁGZIK A REPCE!!! Már csak a napraforgót várom. :) Nincs szebb ennél, mikor a pici, sárga virágok egy hatalmas táblában egy virágtengert alkotnak. Végtelen, vidám sárgaság. :) Jól esik a szemnek, szó szerint. :) Sajnos tegnap nem volt eseménydúsabb napom. De tevékenyen telt, és ez mindenképpen pozitív. Szeretem hasznosan tölteni a napomat. A mai napi beszámoló pedig holnap jön. :) Addig is csodálatos, napocskás, vidám napot kívánok Mindenkinek!

a Macsek =(^.^)=


1-2. virágok Attilától :)
3. Zsófi :)
4-5. Kelli <3
6-7. Mártély
8. Bagolyvár
9. raguleves
10. harcsapaprikás túrós csuszával
11. virág Aputól, és egy kis meglepetés :)
12. rákos tésztasaláta
13. virág Anyuéktól :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.