2013. május 29., szerda

Nyaralás :)

   A múlt hétvégét nyaralással töltöttük. Most volt lehetőség, és idő kimozdulni, miden adott volt hozzá. Az úti cél Harkány volt, Villány, Siklós és Pécs. :) És sikerrel is jártunk. Amint oda értünk, elmentünk túrázni. A nehézkes kezdetek után büszkén feszítve jelentem ki: jól ment, még élek! És felmásztam! :) Lehetetlen nem létezik. :) Számomra már legalább is úgy érzem nem létezik. :) 
   A második napunkat Pécsett kezdtük a belvárosban, bementünk a dzsámiba, majd fel a hegyre túrázni szintén. A túrák során rákaptam a makróra. A fotózás szépségei, minél több felé nézelődök, annál többet is látok, és tapasztalok, szeretek meg. Nem tudom, eddig miért nem nyitottam ebbe az irányba, de soha nincs késő. Azok a bogarak, azok a virágok! Oh, Istenem! Csodásak voltak. 
   Amellett, hogy jót fotóztam, még egy élvezetes dolog is társult hozzá. A földön rég fetrengtem ennyit. Talán utoljára gyerek koromban. :) Kötetlenül feküdhettem felnőtt létemre a földön, hiszen a fotózásra foghattam nyugodtan. :) És igen, élveztem. Ki ne szeretne néha gyerek lenni és a földön elterülni büntetlenül, nem féltve a ruháját? :) Na ugye! :)
   Szombaton még bementünk egy retro múzeumba. Istenem azok az emlékek! :) Hogy stílusos legyek, bár nem vagyok egy retro darab, de sok dolgot ismertem én is, és kötöttek hozzájuk szép emlékek. :) Jó volt visszatérni a régi érzésbe, a kicsi korba, a sok szép emlék közé. :) A múzeumi látogatás előtt sikerült elkapnia bennünket az esőnek a hegyről lefelé jövet. De az a két kilátó! Az a látvány! Ahogy fent állsz a szeles időben, és csak tűnődsz fent állva, nézed, ahogy a város túlvégében már szakad az eső, és hatalmas viharfelhők közelednek.
   Ennek örömére, épp a túra legvégén kezdett el esni, így bemenekültünk a kocsiba és vacsoráztunk egyet. Az a gyros! Isteni volt!!! Csípős szósszal, sok hússal, zöldséggel, pitával. (Sültkrumpli nélkül, hiányoltam is a gyros tálból!) Nagyon finom volt. (Mostanában meg vagyok őrülve a csípős kajákért, pedig soha nem szerettem. :) )
   Az eső után, amit kaptunk... Istenem! Az valami CSODA volt. Aki látta, csak állt ámulva, ameddig tehette, szinte senki nem mozdult. Tény, hogy ritkán át az ember ekkora csodálatra méltó természeti remekművet! Talán még soha nem volt hasonlóhoz szerencsém, csak ültem ámulva, amíg Attila fotózott. Ugyan hívott, de a fű szó szerint derékig ért, és amivel nem számoltam: vizes volt, és még bele is léptem egy nagy lyukba. :) Igen, hoztam a formámat...  De nem is én lennék, ha nem ez történt volna. Nem?:)
   Vasárnap sajnos elég esős időt fogtunk ki... De a siklósi vár kárpótolt mindenért. Csodálatos kilátás, gyönyörű vár, érdekes információk. Utána pedig egy kis dzsámi. :) Azért azt gondolom nem rossz lezárása a napnak, és csodás volt ez a pár nap. Feltöltődik az ember, ha kiszabadul a zajod, büdös, zsúfolt betonrengetegből a természetbe. Akár kertes házban élsz, akár nem, semmivel nem hasonlítható össze, amikor körbe ölelnek a fák, két lépés között látsz előtted átvágó bogarakat, siető hangyákat, varázslatos pillangókat. :) A sziklák, a kövek, és az az illat... :) Köszönöm ezt a csodás 3 napot! :)

a Macsek =(^.^)=

Úti videó :)




1. első esti finomság, és indulás utáni mohácsi jeges kávé :)
2. reggeli és jeges kávé
3. a mohácsi templom
4. mohácsi pillanatkép
5. pécsi dzsámi
6. pécsi kávé és a dzsámi üvege 
7. a tóra kezdete :))
8. szép virágok
9. túratársak :)
10. a vihar, és a régi autók és motorok
11. BMW
12. gyros
13. retro múzeum és naplemente
14-15. naplemente (fotó: Farkas Fotó)
















 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.