2013. június 15., szombat

Az elmúlt hét

   Végre itt a nyár! :) Már alig vártam, hogy vége legyen a nyirkos, esős, hűvös időnek. Süt a napocska, bárányfelhők vannak az amúgy csodásan kék égbolton, és ehet este sétálni, sokáig. Mindezt anélkül, hogy pulóvert kelljen cipelnem, vagy fáznom kellene. Még szúnyogok sincsenek. :) Tegnap este például egészen sokáig sétáltunk, és fantasztikus volt! :) Ezt vártam! :)
   Múlt hétvégén dolgoztunk, utána elmentünk gyrosozni, majd átmentünk Vásárhelyre. Nagyon klassz szabadtéri jazz koncertet sikerült elcsípnünk. És fantasztikus limonádét ittam. :) Aztán "fotóztattam" kicsit magam, ha már jó volt az idő. :) És végül visszasétáltunk a koncertre, aztán ettünk este egy fagyit is. Csodás nap volt!!! :) 
   A hét első fele munkával telt, míg a második egy kellemes meglepetéssel indult. Nyipi cica visszahozta a babáit. :) Bővült a család 2 új jövevénnyel, akik a mai naptól egyedül esznek! Olyan szépek, formásak. Kis tigrisek. :) Ezek a napok egyszerűen csodálatosak. Hiába nagy a meleg, hiába párás és forró az idő. A nyár varázsát semmi nem pótolhatja. :)
   A héten elmentünk Szekszárdra is. ISTENI bort kóstoltam, Attila egyik régi ismerősénél. Hoztunk is. :) Szeretem a finom borokat. Na de ki nem??? :) Egyszerűen csak jó volt ez a hét úgy, ahogyan volt. Sokkal könnyebb, mióta megpróbálom betartani, hogy nem veszek össze senkivel. :) És SIKERÜLT EDDIG!!! :) Egyre könnyebb kizárni az idegesítő kis tényezőket. :)
   Ha valami nem tetszik, odébb állok. Egyszerű, de nagyszerű megoldás. :) Nincs mérgelődés, csúnyán nézés, csak elsétálás. :) Aki ki szeretné próbálni, annak szívből ajánlom, mert nagyon jól működik. "Ránéz - sóhaj - elsétál." :D Remélem Mindenkinek olyan csodásan telik a nyara, mint nekem. :)

   Csodálatosan fantasztikus hétvégét, és nagyon jó pihenést kívánok!

a Macsek =(^.^)=


1-2. készült a nagy mű :)
3-6. felcsaptunk viharvadászoknak :) a csodálatos időjárás, ami egyszerre volt ijesztő, és lenyűgöző :)
7. az isteni gyros, és gyros tál :)
8. bodzás limonádé és naplemente :)
9. együtt :) <3
10. az esti fagyi és az éppen felvillanó lámpák :)
11. hazafelé indultunk
12-14. az új, kibővült család :) (és az ebédem :D)
15-17. a borospince előtti virág és a pince :)
18. virág a pince előtt, és voltam fodrásznál is, nyalókák Zsófinál :)





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.