2013. június 17., hétfő

Bence, nyár, rossz hangulat

   Aki tud, kérem segítsen! Ha csak egy képpel, egy történettel, akkor is tegyük együtt széppé Bence mindennapjait! :) Itt olvashattok bővebb információt: TEGYÜK BOLDOGGÁ BENCÉT!
   
   Végre itt a nyár! Eddig az volt a baj, hogy hűvös, esős volt az idő. Most az a probléma üti fel a fejét mindenhol, hogy meleg van, száraz az idő, nincs eső. Tényleg soha nem jó, ami van? Úgy érzem magam én is, mint aki meg van kergülve. Nincs semmi bajom, de mégsem jó semmi... 
   A hangulatom is csapnivaló. Több emberrel beszéltem, akik ugyanezt tapasztalták. Bízom benne, hogy mindez hozzácsapható az időjárás számlájához. Biztos emiatt hülyült meg mindenkinek a biológiai órája, és talán visszafelé jár... Az én fejemben pedig csak egy dolog jár: egy jó kis esti séta, amikor már nincs meleg, nincs tömeg, nem süt az aszfalt a talpunk alatt.
   A nyári kedvenc időtöltéseim is hiányoznak: a szalonnasütés, az esti séták mezítláb, a reggeli harmatos fűben való gázolás, szintén mezítláb. A hosszúra nyúlt beszélgetések egy pohár finom bor társaságában, az esőben való szaladgálás, természetesen itt is a cipő nélküliségé a főszerep. :) Az isteni sült hal Mártélyon. A tóban való pancsolás, és a homokvár építése... A fűben, pokrócon való pihenés, a teraszon reggelizés és vacsorázás. Az a sok kellemes, pihentető, mégis néha gyermeteg dolog... 
   Szerintem addig jó, amíg tudunk egy kicsit gyerekek maradni. Mindenki a maga szintjén, és lelkében. Most, hogy kiírtam magamból ezeket, megszűnt nagyjából a nyomasztó érzés is. Furcsa, pedig semmit nem tettem. De jobb. :)

   Legyen csodás napotok: a Macsek =(^.^)=



A képen én vagyok, munka közben. Fotó: Farkas Fotó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.