2013. július 25., csütörtök

Nosztalgikus hangulatban :)

   Sziasztok! Muszáj volt "tollat ragadnom", mert megrohantak ismét az emlékek. Rájöttem, miért szeretek reggelente korán kelni. Mert emlékeztetnek a fények a gyerekkoromra. Mikor kicsi voltam viszonylag sokat aludtunk a nagyszüleinknél. Persze, ha Ők felkeltek, én már nem maradtam ágyban. :) Peti, a bátyám nagyon szeretett sokáig aludni. Ő durmolt, amíg én a kis ugribugri kipattantam és kocogtam mama után. :) 
   Lementem a konyhába, ahol a frissen főtt kávé illata töltött meg minden apró zugot. :) Az udvaron pedig a bokrok illata volt, akármerre is mentem. Az egész udvaron át követett. A félig árnyékos, fellocsolt udvar... Morzsi, a barna kis tacsi. :) Istenem! Milyen lelkesen kocogott felém. :) Hogy szerettem... :)
   Nagy kedvence volt a kockacukor,  amiből természetesen nem kaphatott, csak néha-néha egy felet. A gyerek mit csinál? Nyilván tömné cukorral a kutyát, "mert szereti". :) Néha mama megengedte, hogy sunyítsunk neki egyet. Aztán a citrompótlót is megpróbáltuk és a kis lüke azt is mindet megette. :D Hogy lehetett ennyi eszünk??? A gyerek, már csak gyerek. :) 
   Amikor nem mama körül sertepertéltem főzés közben, akkor éppen tatánál szögeltem tele egy lécet az asztalos műhelyben. :) Vagy főztünk Petivel vízből, fűrészporból, meg földből. :) Én persze csak a hozzávalókat hordhattam egy kupacba, amíg Peti főzött. :) Néha betemettem Morzsit vagy Rintit, a németjuhászt a forgácsba nyakig. :) Ha éppen nem az ablakban ültünk már megfürödve a melegben és mama fagyit vett éppen. :) 
   Szabad volt ágyban enni is. Annyira, hogy mama hozta fel a reggelit, ha aludtunk. Piros, fém, tacskós tálcán, konyharuhával letakarva. Vaj, kalács, paprika, felvágott, és persze egy-egy kinder tojás. :) Semmit nem szeretek jobban, mint ezeket az emlékeket. A gyerekkorinál pedig nem sok szebb lehet szerintem. (Megvétózható, mert van, akinek a legszebb emléke az eljegyzése, esküvője, vagy babája születése. :) )
   Köszönöm, hogy egyre többen olvastok! Egyre szebb olvasottságot értek el. KÖSZÖNÖM NEKTEK! :) Így mindig rájövök, hogy van értelme írnom. Főleg, mert kapok pozitív visszajelzéseket is levelekben. :) Csodás napot kívánok Nektek!

   a Macsek =(^.^)=


1. lovardában lazítás :)
2-4. legújabb barátaim: menta és gyömbér :D
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.