2013. augusztus 10., szombat

Mi, nők...

   A legtöbbet a súlyunkkal, kinézetünkkel foglalkozunk. Ez tény. Lehet tagadni, csak értelme nincs, mert tudjuk mind. Legalább magunkhoz legyünk őszinték. Nekünk elsősorban ez a fontos: telt, vagy vékony. Sminkkel vagy anélkül. Hosszú haj, vagy rövid. Színes köröm, vagy natúr. Műköröm vagy természetes. Műszempilla vagy saját? Gyantázás vagy borotválás? Ilyen ruha vagy olyan? Magassarkú cipő, vagy balerina. Papucs, vagy szandál? 
   Nagyon kritikusak tudunk lenni, de soha nem annyira, mint, amikor a súlyról van szó. Mi nők elítéljük egymást, ha valaki 5 kg-val több, mint, ahogyan azt mi jónak gondoljuk. Mi nők képesek vagyunk magunkat sanyargatni. Koplalni, fogyókúrázni, diétázni. Ahelyett, hogy sportolnánk és életmódot váltanánk, odafigyelnénk magunkra. 
   Nézzünk meg egy teltebb nőt. Nem feltétlen ízléstelen ezért valaki, igen is tudnak csinosan öltözködni. Tudnak nevetni. Lehetnek szépek. Sugárzóan szépek. Nem szégyellnek megenni egy szelet sütit, vagy egy pizzát. Míg a vékony nők nagy többségben ezekről lemondanak,ők megeszik. És jól érzik magukat. Nem törődnek a környezetükkel. Nem akarnak megfelelni másoknak, csak maguknak. Nem érdekli őket a társadalom véleménye. 
   Szabadok. Ezt látom. Szabad nők, nem sanyargatják magukat. Élnek. Boldogok, mosolyognak. És ettől a kisugárzástól olyan szexik, csinosak, ez teszi őket vonzóvá. A belső kisugárzás mindennél fontosabb. Milyen nő kell egy férfi mellé? Egy modell alkatú, aki folyton morgós, rosszkedvű, egy mosoly nincs az arcán, és nem mer egy hamburgert vagy egy jó adag rántott húst megenni? 
   Vagy egy olyan nő, aki bár megeszik egy sütit, vagy bármit, mégis mosolyog, elégedett, jól érzi magát a bőrében? Én a másodikra szavaznék. Attól még egy vékony nő is lehet boldog. Megeheted ugyan azt, érezheted magad ugyan olyan szabadnak, korlátok nélkülinek, Elhagyhatod a megfelelési kényszert. 
   A magazinok nagyon csalósak... Míg az egyik felében azt olvashatod, hogyan fogadd el önmagad, légy telten is szexi, elégedett, addig a többi lapon azt olvasod: hogyan diétázz, fogyj le, stb. Én erre tudok egy nagyon jó megoldást: SPORT! Én sem vagyok nádszál, de telt sem. Ugyanakkor képes vagyok enni este fagyit néha, vagy hamburgert. A hangsúly a mértékletességen van. És az egyensúlyon. 
   Az odafigyelés és a mérték megtartása nagyon jól egyensúlyba hozható azzal, hogy hogyan ne vonj meg magadtól semmit. :) És ezt azért írtam le, mert sokszor, még, ha tudom is, hogy amit a magazinokban látok színtiszta digitális képszerkesztés... Nos néha így is beugrok nekik... De nem akarok már megfelelni, nem szégyellem a nem tökéletes (sőt! narancsbőrös!) lábaimat rövidnadrágba bújtatni. De jól érzem magam a bőrömben, és ez látszik rajtam. Nekem több nem kell. :) 
   A környezetem is örül, hogy mosolyogni látnak. Én pedig annak örülök, hogy megehetem még azt az egy sütit... :) Apró örömök az életben. :) Remélem mindenki megérti a mondanivalóját az írásomnak. :) ÉREZZÉTEK JÓL MAGATOKAT A BŐRÖTÖKBEN, MERT MIND KÜLÖNLEGESEK VAGYUNK!!! :)
   Csodálatos, mosolygós hétvégét kívánok Nektek!!!


a Macsek =(^.^)=



1. breakfast with Mommy :)
2. sajtos tészta : Csili - 1:0   :)
3. mézzel-dióval sült banán csokiöntettel és vaníliafagyival :)
4. a stoppos - uszoda utáni vendég :)
5-7. vacsora Nórival :) limonádé és négysajtos pizza <3
8. Kathy Reichs <3
9. Lilike pihen :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.