2013. szeptember 28., szombat

Új fejezet...

   Mindig nehéz, de legalább is semmi esetre sem könnyű, ha az ember életében egy új fejezet kezdődik... Sok dolog lehet ennek a hátterében. Izgalmas, új, pezsgő, mégis nehéz és fájdalmas ezzel egy időben. Nem tudja az ember lánya, hogy örüljön, mosolyogjon, nevessen, vagy pityeregjen-e...
   Szeretem az ilyen morgós, lassú, nehéz, esős vasárnap kora reggeleket. Amikor a cicák megrohamoznak. Amikor a kávé illatán kívül más nem tölti be a házat. Amikor minden félhomályban úszik, és tudod: ez később sem lesz sokkal világosabb. Átölel, belesimulhatsz az ölelésébe, a közelsége megnyugtat, nem pedig felzaklat.
   Egyszerűen csak jók az ilyenek néha. Hogy miért, azt én sem tudom. Csak érzem, hogy jó. Szeretem a reggeli nyugodt kávézást. Amikor még minden alszik. A fák, a madarak, a cicák, a virágok. Minden... Szeretem, hogy ilyenkor magam lehetek a gondolataimmal, senki nem jön oda és kérdezi meg percenként: mi a baj? Semmi baj nincs, de néha jól esik magadban lerendezni a dolgokat.
   A mai rohanó világban nekem erre igényem van. Főleg, hogy szeretnék jó gyermeke lenni a szüleimnek, szerető társa a kedvesemnek, jó barátja a barátaimnak, kellemes munkatársa a munkatársaimnak... Megannyi szerep egy emberben. Bizony nem mindig egyszerű. :) De szép. Ez a szépsége az életnek, hogy mindig belebújhatsz egy másik bőrbe, de nem máéba. És mindig lehetsz a régi önmagad is, ha szeretnél. :)
   Fogalmam sincs miért írtam ezt le. Csak. Mert jól esett. :) Különösebb oka nem volt, de ezt éreztem éppen. És ez jó. :) Engem kellemes érzéssel tölt el. :) Mint egy vasárnap délutáni körtés vagy almás-fahéjas süti illata. :) Megölel, óv, beburkol. :) Remélem csodálatosan telik a hétvégétek. Jó pihenést Mindenkinek!

a Macsek =(^.^)=

1-2. Yoda értékeli a palacsintámat :)
3. banán-palacsinta málnalekvárral :)
4. she is waiting for her destiny 
4. Yoda szereti :)
5. ijesztő felhők
6. esti nasi :)
7. piac
8. ebéd
9. bár
10-11. együtt <3
12-16. Baricz Kati szülinap :)
17. cake with my Daddy <3 :)





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.