2013. december 25., szerda

A karácsony... :)

   Valahogy nem volt ez elmúlt években ilyen karácsonyom... Mindig azt éreztem, hogy nem tartozom sehová... Nem találtam a helyem, nem volt meg bennem az ünnep izgalma, a várakozás, készülődés. Hiányzott a varázs.
   Vártam a karácsonyt, hogy mit eszünk, mit kapok. De nem volt teljes. Ez az idei év pedig teljesen más. Minden más, nyugodtabb, meghittebb. Él a varázs. Már hetekkel az ünnep előtt a díszek között válogattam, azon morfondíroztam, hogy milyen fenyőfát szeretnék, milyen sütit, milyen jó is az egész szobát betöltő fenyőillat, és az izzók villogó fénye... 
   Idén nem érdekelt, hogy kapok-e valamit, hogy mit fogok enni. Örültem,  hogy a családommal lehetek. A sok karácsonyi műsornak, ami a tv-ben megy. A kedves történeteknek. A vidám estéknek az asztal körül. A nevetésnek. Bár nincs hó, mégis teljes az ünnep. A szeretteimmel. Köszönöm a szeretteimnek és a családomnak. Életem egyik legjobb karácsonya. :)
   Remélem a Tietek is hasonlóan csodásan telik, ahogy azt szerettétek volna. Kellemes pihenést Mindenkinek! :) 

a Macsek =(^.^)=




My wonderful present :)



Our wonderful Xmas tree :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.