2013. december 28., szombat

Boldogság :)

   Nagyon sokáig nem tudtam, hogy mi is az a boldogság. A tárgyakban kerestem a boldogságomat, a kézzel fogható dolgokban. Fogalmam sincs miért. De egyet tudok: nem találtam meg. És ráadásul nagyon sokáig nem is jöttem rá, hogy miért nem. Csak a hiányát tapasztaltam. De azt nagyon. 
   Furcsa érzés, amikor nem tudod, hogy mi hiányzik, csak annyit érzel, hogy nem teljes az életed. A bizonyosság érzése. Tudod, hogy olyan hiányzik, amiről nem tudhatod, hogy mi is az... Amit nem tapasztalsz, nem tudhatod, mi az, ami hiányt ébreszt. És az nem is hiányozhat.
   Örülni tudtam, és azt hittem, hogy megkaptam maradéktalanul a teljes boldogságot is. De nem. Tévedtem. Nem fogadtam el magam, nem szerettem magam. Nem voltam békében a bennem és körülöttem zajló változásokkal, dolgokkal. Nem voltam befogadó és elfogadó. 
   De, ha azt érzed üres vagy, és ez az üresség lassan elkezd fájni, akkor bizony magadba nézel, és elkezded lassan felkutatni az okot. Én megtapasztaltam és felkutattam. Azt is tudom, hogy mi tett igazán boldoggá. Én magam elsősorban. Az elfogadásom magam- és mások irányába. A belső béke, elfogadás. A türelem, megértés, szeretet, szerelem. 
   A családom és a szeretteim tettek teljessé. Rájöttem, hogy Ők a mindeneim. Velük vagyok önmagam. Az, aki. Akármi történjen, Ők itt vannak nekem, velem. És én is Velük, Nekik. Így teljes az életem. Szeretem Őket, Velük teljes az életem, és Velük vagyok teljes én is. Hálás vagyok, hogy olyanok, amilyenek és, hogy vannak. Szeressétek Ti is Őket, amíg megtehetitek.
   Csodás vasárnapot, és pihenést kívánok Mindenkinek! 

a Macsek =(^.^)=



A vacsoraasztal :)


Csodálatos naplemente <3



Borult időben


Rėgi idők emléke


Vadszőlő



Fickó :) <3



Tisza


Régi emlékek


Árvízi napsugarak


Kóbor "medvék" :)


A kagylóhalászok :)


Készülnek a művek :)


Napkelte a konyhából


"Összebújva"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.