2014. január 5., vasárnap

2014

   Először is, kicsit megkésve bár, de annál boldogabb 2014. esztendőt kívánok Mindenkinek!!! :) Kicsit el voltam veszve, de már visszatértem. :) Ebben az évben már elég esemény történt. :) Ha beteg a párod, nem egyszerű az élet. :) Mint tudjuk, a férfiak szeretnek "belehalni" egy náthába. :) Óóóó.... De még mennyire igaz! Felesleges tagadni Uraim. :) 
   Én viszont szeretek főzni... főleg, ha itthon vagyok. :) Ebben az évben követem a céljaimat, így külön főzök mindkettőnknek. Én előszeretettel pakolom tele a tányéromat párolt/sült zöldségekkel, csirkével, gyümölcsökkel. :) Így én követem a saját kis kitalált étrendemet, ami bevált. :) A sétákkal kombinálva már észrevehetően alakul át a testem, például sosem volt ilyen vádlim. :)
   Aztán még egy "apróság" (szó szerint apróság): bővült a családunk! :) Az új családtag egy tündéri, négylábú, selymes szőrű, állandóan cirkáló és magyarázó tengerimalac. :) Tegnap még nem volt annyira aktív, ellenben ma. Szeret elbújni, szeret nézelődni, érdeklődő természet. :) És csodásan barátságos. Egy igazi kis hölgy. A répa imádata természetesen egyértelmű... :)
   A vidámság-áradat folytatása, hogy találtam egy jó ötletet a neten, amit megosztok Veletek. Nem kell hozzá csak egy színes tépőtömb, meg egy hatalmas befőttes üveg. Minden nap írjátok fel egy-egy cetlire, mi minden jó történt Veletek, aztán dobjátok az üvegbe. Rosszabb napjaitokon, vagy szomorú pillanatokban csak vegyétek elő és olvassátok el őket. A mosoly garantált. :) Én is ezt tettem.
   Az idei évem legszebb és legaranyosabb története, amikor sétáltunk át 2014. első napján a gyalogátkelőn, és a párom egyszer csak ölbe kapott, megpörgetett, és így vitt át. Sosem éreztem magam ennyire felszabadultnak. És még Őt sem láttam ennyire bolondosnak, vidámnak és szabadnak. Ez az év fantasztikusan kezdődik. :)
   Remélem a Ti napjaitok is ugyanennyire csodásan telnek, ha nem csodásabban. : Élvezzétek ki a vasárnapot, mert holnap ismét munka... :) Csodálatos pihenést kívánok Nektek!


a Macsek =(^.^)=



Egy karácsonyi kép, amit elfelejtettem :)


Isteni volt :)



Séta közben :)




Téli fények :)


Kézen fogva :)


Talpig díszben :)


Kis téli ébredező :)


Bogyók :)


2014-es mosoly :)


Ritka pillanat, mikor hagyja magát fotózni :)


Lábacskák :)


Egy fantasztikus napkelte :)


Reggeliztünk :)





Az új családtagunk :) <3



Egy csodás délutáni séta :)





Erdei gyümölcs öntetes amerikai palacsinta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.