2014. január 26., vasárnap

3/52 és egy szülinap, az a bizonyos negyed évszázados... :)

   Ismét megjelentem. A múlt heti mulasztást igazolni tudom. :) Esküvői kiállítás volt az Árkádban, ahol, mint kiállító, részt vettünk a Farkas Photography-val. :) Így sajnos időm sem volt írni, meg energiám sem...
   Ugyanis ez a felettébb sunyi megfázás másodszor is körbeudvarolt. Nagy sikerrel járt az ostroma, ugyanis ismét levett a lábamról. Egy igazi gavallér... :( Láz, fejfájás, orrfújás, meg fájás, na meg köhögés, tehát minden volt. De az élet nem állt meg, a kiállítás ment tovább. Én úgy érzem, sikerrel. :) De ez majd a jövőben kiderül. :) 
   Most hétvégén pedig, azaz tegnap töltöttem a negyed évszázadot. Hú, milyen sok leírni. :) Most lehet szidni, hogy havat hoztam. :) De nem maradhat el, hát tél van... :) Kaptam a Kedvesemtől egy nagy tányér sütit a kedvencemből, meg így január közepén mi más az ember lányának a kedvenc virágocskája...??? Mi más, ha nem a fehér rózsa. :) Hát azt is kaptam. :)
   Ahogyan Édesapámtól is, aki még a kedvencemet (bolognai) is megcsinálta ebédre.. :) Édesanyáméktól pedig egy csodálatos csokrot, amit szoktam. :) Mindig más, de a frézia elmaradhatatlan, amiért nagyon hálás vagyok, mert betölti az illata az egész szobát, még ilyen zord időben is. :) Tehát akárki akármit is mond, idebenn tavasz van. :)
   Ezenfelül még kaptam pénzt, (mert arra mindig szükség van.... bár ne lenne!) valamint megsütötte a Kedvesem és Édesanyám a kedvenc süteményemet, egy egész tálcával csak az enyém!!! :) És tulajdonosa lehettem egy új telefonnak, mivel kimúlt a régi sajnos. A töltőcsatlakozója eltört. :( De a meglepetés teljes volt, mert sokkot kaptam, szóhoz sem jutottam. :) Így a fotók nem maradnak el, szerencsére. :) 
   Az újdonság: a csodakütyü (Nokia Lumia 625) full HD videó felvételre képes, így a jövőben a blogomban megcsillogtathatom videós tehetségemet is, ha minden jól megy. :) Már alig várom, csak győzzétek nézni... :) Este még megnéztük az Elpuskázva című filmet a Cinema City-ben, szóval tökéletes napot zártam, tökéletes szülinappal. :)
   A családomon felül még rengetegen felköszöntöttek. Munkatársak, barátok, haverok, ismerősök, volt esküvői párok. :) Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek!!! Hálás vagyok, hogy ilyen barátaim és ismerőseim vannak, és legfőképp ilyen családom. :) Remélem csodálatos hétvégétek volt, és a hétfő is hasonlóan csodásan fog kezdődni! :)

a Macsek =(^.^)=



3/52


Vidám volt a kiállítás :)


Modellként :)


Majomvacok betegség után :)


A csoport új kedvence


Úton hazafelé egy péntek délután :)


Máté kis lábacskái :)


A 60 centis pizza...


Smiley-pizza :)


Csak a viszonyítás végett :)


Fehér forrócsoki <3


Vásárolni mentünk





A kiállítás pillanatképei - a bámészkodó tömeg, donut, macaron és koktél :)



Hát itt is leesett az a bizonyos idei első hó :)


Csodás csokor Anyuéktól <3


Csodás fehér rózsák Aputól és Attilától <3





Az ananász turmix dokumentálva :)


Az a bizonyos bolognai :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.