2014. március 29., szombat

10 dolog, ami boldoggá tesz

  • Anyu ölelése
  • a reggeli első kávém
  • egy isteni hamburger
  • a macskáim, ahogy bújnak, dorombolnak, rám nyávognak :)
  • jégkrém vacsorára :)
  • egy csokor tulipán
  • egy szép, színes körömlakk
  • a reggeli
  • a napsütés, ahogy közeledik a tavasz
  • ha látok egy kutyát, amit meg is simogathatok
   Mik azok a dolgok, amik Benneteket is boldoggá tesznek? Ami bármiko képes feldobni. Nem történhet akkora baj, hogy az ne segítsen.

   A hétvégén sikerült hazajutnom a mini szülővárosomba és végre bicajra ülve tehettem egy hatalmas túrát a csodálatos, langyos, tavaszi délutánban. Valami isteni volt! Ez azért hiányzik... Ha kedvem támad, csak bicajra pattanok és irány kerülni egyet...
   A hétvégén még lelkesen ültem az udvaron, és macskáztam. Osztoztam velük. :) Megettem a somlóit, aminek a dobozát hagytam, hogy kimazsolázzák még utánam. :) Volt boldogság, na meg hálás dorombolás, nem is kérdés! :)
   Hiányzik a régi életemből is pár apróság, de összességében nincs okom panaszra. Semmi olyat nem hiányolok, ami ne lenne kis idővel itt is megoldható. :) Ja, és persze türelemmel... Persze, a türelem. :) Kinek az erőssége...? :) Na ugye! :)

   Legyen csodás, napsütéssel, meleggel teli hétvégétek!

a Macsek =(^.^)=



Egy csokor vidámság


Saját készítésű rizsgolyók sajttal


Gyönyörű fények :)


Isteni sütik


Ebéd


Azok a felhők...


Dóm a naplementében


Reggeli kávé


Ketten :)


Jégkrém vacsorára :)



Lebukott :)



A legjobb Anya <3


Úton


Nyipi <3


Fried cheese sandwich

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.