2013. május 20., hétfő

Az elmúlt másfél hét

   Ismét itt vagyok, másfél heti kihagyás után. Az elmúlt másfél hét eléggé zűrös volt. Bővült a család ismét: 2 új kiscica érkezett. :) Két kis cirmos "kukacka". Úgy néztek ki, mikor megszülettek. :) Nagyon gyönyörűek, és hatalmasat nőttek 4 nap alatt. :) 
   Nagy hajtás volt, rengeteget dolgoztam, szó szerint reggeltől estig, utána átadás. Aztán ismét munka. Örök körforgás, ami hatalmas örömmel tölt el. Szeretek dolgozni, és szeretem, hogy ezt csinálhatom. :)
   A hétvégi munkán megismertem egy nagyon kedves embert, Tóth Jonathan-t. Hatalmas tehetség! Csodás hang, szerény belsővel. IMÁDOM! Azon túl, hogy hatalmasakat nevettem Neki. :) Ismét csak köszönöm Jona! :) Az este másik nagy vendége Mészáros Árpád Zsolt volt. Fergeteges hangulatot csinált. Asztalon táncolástól kezdve ölelésekig, szerenádig minden volt. :) 
   A másik vicces dolog, hogy Jona hasonlít ByeAlex-re, és addig nyúzták, míg nem elénekelte a Kedvesem című számát. :) Szegény Jona... :) Hatalmas mosolyt csalt az arcomra szintén, hogy Enikő, a csoporttársam volt az egyik énekes a bandában. Csupa mosoly, vidámság, öröm, és hatalmas nevetések, jó hangulat, vidám emberek. :) 
   Járunk Nórival edzeni. Kedden és csütörtökön. És nagyon klassz. A vicces elszólásokon és nevetésen kívül nagyon jól megy. És látványos az eredmény, sőt, érezhető is. :) Ezúton köszönöm Nóri, hogy elhívtál, és velem együtt csinálod. :)
   Encsiék haza jöttek kicsit, így a péntek estét Velük töltöttük, családostól, mindenestől. :) És fantasztikus volt, sokat nevettünk, sztorizgattunk. Vasárnap ismét Náluk voltunk, gulyást főztek és óriás palacsintát. Mivel ehettem volna természetesen, mint Nutellával??? :) ISTENI VOLT!!! 1 hatalmas palacsinta után már kifeküdtem. :) Nekem csak ennyi megy. :D 
   Mivel nem hagytam fel a tudatos boldog élettel, így beszámoló következik: sikeres az akció. :) Sikerül mindenben megtalálnom a jót, és a negatív dolgokat nem felvenni. :) Tényleg lehetséges követni a módszert. :)
   

1-2. "it's just me" :) - Egyszerűen én :)
3. sad tulips :(
4. night-cream-party :)
5. nem akarta
6. csak én nyertem :))
7. Anita (Unokabátyám menyasszonya) lábán a tetoválás :)
8-10. a klubnál :)
11-15. kis esti séta kettesben <3 :)
16-17. vacsi :)
18. strawberry & nutella <3
19. bubble party :)
20. dinner with my bff :)
21. Nudlikával edzés utáni pillanatkép :)
22. the best!!! :)
23. adorable!!!!!!!!!! :)
24. rám másztak :)
25. a "tesókákkal" közös pihenés
26. az idei első :)
27. kellemes nyári utcakép hazafelé
28-29. az egyik kedvenc helyem <3
30. mentás-bodzás limonádé, isteni volt :)
31-33. Fickó nem léphet be, amíg nem tiszta :)
34. péntek esti pillanatkép


Fotó rólam: Farkas Fotó






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.