2013. május 3., péntek

Huszonkettedik, huszonharmadik, huszonnegyedik, huszonötödik és huszonhatodik nap :)

   A huszonkettedik nap: a vasárnap pihenéssel telt, mert a szombati lakodalom eléggé kifacsart. :) Kellemes, főzőcskézős, pihenős, pakolászós napot zártam, ezen kívül szó szerint semmi mást nem csináltam. :)

   A huszonharmadik nap: hétfőn készült el Ricsi és Noémi kreatív anyaga. A repce a halál maga... Annyi szúnyogot még nem értem egy helyen. És a nadrágon keresztül is megcsíptek, fene a szívókájukat. :( És a csípés helye véraláfutásos lett, és hatalmasra dagadt. Nem tudom, milyen szívósak ezek, de amit művelnek... Hiába fújtam be magam szúnyogriasztó spray-vel, semmit nem ért, ugyan úgy nyammogtak rajtam. A szúnyogok irtására használt helikopteres-, autós megoldások csak hergelik őket. HATALMASAK! Nagyjából 2 forintos nagyságúak. Igazi vámpírok. :) 

   A huszonnegyedik nap: átvittünk egy anyagot Szentesre, ahol a vásárban sétálgatva (május 1. előtti buli) hamburger illatot éreztem, és kedvet kaptam hozzá, így hazafelé menet kerestünk egy hamburgerest. Mivel nem volt nyitva, ahova menni szerettünk volna, így elindultunk hazafelé, de véletlenül ahogy bámészkodtam rátaláltam egy SZUPER helyre! Isteni hamburgert kaptam, meg sültkrumplit és limonádét.  Attila pedig gyrost evett, szintén sültburival, meg limonádéval. :) Nagyon édes kis hely, kellemes volt belépni, na és a kaja... Eszméletlen volt. Esti hambi-randi. :)

   A huszonötödik nap: mivel május 1 volt, így kitaláltam, hogy nézzük meg a vadasparkot. Hát sajnos csalódtam, mert eléggé lelakottak az állatok. Biztosan őket is megviselte a hirtelen jött nagy meleg. A fehér oroszlán pár, és a fókák az új szerzetek, hát nagyon édesek. A fóka kidugta a fejét és forgott körben a vízben, mint egy bója. :) Találtunk egy fecskefiókát is, amit zsepivel felvettem, kiesett a fészekből. Beadtuk a vadasparki gondozóknak, remélem sikerült megmenteniük. :) Aztán este pedig itthon pihentünk, pezsgő, pizza, eper... :) Isteni volt. A délelőttömet Nórinál töltöttem, aztán irány haza, és mentünk is állatokat nézni. :) Sajnos az idő párás volt nagyon, így este be is fulladtam. De még itt vagyok... :)

   A huszonhatodik nap: elhívtam a szomszédot, Erikát görkorizni, így mentünk el a boltba. :) Ő mondta, hogy kezdő, erre majdnem én estem egy hatalmasat a lépcsőn lefelé... :D Nagyon jót nevettünk. És még joghurtos gyümölcstortát is csináltam estére. :) Jó volt végre kimozdulni, beszélgetni, és a süti is isteni volt. A napjaim így is elég mozgalmasak szerencsére. :) Szeretem, hogy nem ülök itthon. :) Ez az idő hívogató, de sajnos a szúnyogok nem nagyon teszik ezt lehetővé...

   További kalandok a közeljövőben. :) Csodás napokat és hétvégét Mindenkinek! :)

a Macsek =(^.^)=


1. esti pillanatkép, csodás égbolttal 
2. a legújabb családtag, aki beköltözött az udvarba :)
3-4. útban Szentes felé, csodás naplementében 
5-6. mi a hambi-randin :)
7-8. az a csodás hamburger... :)
9-15. vadasparki kaland :)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.