2013. május 9., csütörtök

Huszonhetedik, huszonnyolcadik, huszonkilencedik, harmincadik, harmincegyedik nap, összegzés

   A huszonhetedik nap: pénteken munka után elmentem Erikával bicajozni, több, mint 2 órán át tekertünk. :) FANTASZTIKUS volt. Ettünk almát, bicajoztunk, beszélgettünk, nevetgéltünk. :) És egy szúnyog sem szívott meg. :) Lelkileg rákészültem a szombati nagy takarítós napra, és elhívtam Gábort és a kislányát, Nórit vacsorára. :)

   A huszonnyolcadik nap: szombaton már korán reggel füvet nyírtam.  8-ra be is fejeztem, olyan korán sikerült. :) Aztán még egy gyors tus, és rohantam a kozmetikushoz, onnan pedig bevásárolni. Tarját sütöttem. Gyorsan bepácoltam, és betoltam a hűtőbe, majd nekiálltam kitakarítani az egész házat. :) Délután nekiálltam sütni. Tepsiben, egybe sütöttem meg a tarját, hagymával, paradicsommal, paprikával, és rajta a krumplival, aztán csináltam még mellé salátát, meg joghurtos epres, és banános joghurttortát. Saláta: paradicsom, paprika, kígyóuborka, retek összevágva, picit sózva. :) Mellé vörösbor Attilának, nekünk Géborral alkoholmentes, citromos sör, Nórinak almalé. :) Hatalmas sikere volt a kajának. :)


  •    Joghurttorta: 2 nagy joghurt (natúr/gyümölcsös, opcionális, én epreset használtam), 30 dkg eper, 2 banán, 3 dl (főző) tejszín, 1 dl tej, 1 csomag zselatin. A joghurtot, tejet, tejszínt összekeverem, felmelegítem (nem forrásig!), majd belekeverem a zselatint lassan (mert csomós lesz, ha csak beleöntjük, ami nem túl gusztusos, és főleg nem finom :) ). Ezt szoktam kiszedni formába (őzgerinc, muffin, mindegy milyen forma, a szilikon a legjobb, könnyű belőle kiszedni a kész remeket :) ), és utána teszem bele a gyümölcsöket, majd összekeverem, és mehet a hűtőbe pihenni, amíg meg nem szilárdul. :) Aztán a formából kifordítva felszeletelem, és fogyasztható is. Ízlés szerint tejszínhabbal, gyümölcs-, vagy csokisziruppal, mézzel. :)

   A huszonkilencedik nap: délután elmentünk az Árkádba, hogy nézek magamnak papucsot, Attilának pedig rövid ujjú, fekete inget kergettünk. Először a Napfény parkot jártuk végig sikertelenül, aztán pedig az Árkádot. Majd a nagy Tesco-t. :) Papucsot nem tudtunk venni, de ugrókötelet igen. :) (Jelentem, azóta szorgosan ugráltam már. :) ) Este pedig a Felhőatlaszt néztük. (volna, én ugyanis elaludtam... :) )

   A harmincadik nap: a hétfőn munkával telt, de annál jobban, sikeres volt a munka, nagyon jól haladtam. És el is fáradtam. :) A harmincegyedik napom, a kedd is szintén így telt. :)

   Összegzés: összességében azt mondhatom, hogy sikeres volt az egy hónapos odafigyelésem önmagamra. Sokkal jobban érzem magam, jobb a kedvem, más a dolgokhoz való viszonyulásom. De mégsem hagyom abba, úgy döntöttem, mert ezt nem lehet nem folytatni. Egyszerűen csodás érzés. :) Csak bátorítani tudok MINDENKIT!!! Csináljátok ti is, és meglátjátok, rengeteg minden megváltozik. Ti magatok is. :) Aki elkezdni, annak várom a tapasztalatait szeretettel. :) Csodás napot kívánok Nektek!

a Macsek =(^.^)=


1-2. csodás virágcsokor a Szerelmemtől :) vasárnap reggeli meglepetés :)
3-4. a másik Farkasom :) 
5. új hajtások
6. a buszból kinézve
7. csodás naplementét láttunk bicajozás közben :)
8. new kids in the family :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.