2013. április 8., hétfő

Első nap

   Az első nap a vasárnap volt, április 7.-e. Nagyszerű nap volt. Elmentünk Attilával ebéd után egy csodás kis "kirándulásra". Fotóztunk, nevettünk, beszélgettünk. Kint a természetben. Aztán még egy naplementét is elcsíptem. Egyszerűen csodás volt.
   Először egy őzet láttunk a földeken bogarászni a sáros, de már zöld hajtások között. Amint meglátott bennünket felkapta a fejét és meredten állt. Csak nézett, várt, hogy mi történik. Az ablakból kihajolva sikerült pár fotót készíteni róla. amikor kiszállt Attila, már elszalad a kis fehér fenekű. :) 
   Aztán, ahogy tovább nézelődtünk, az út szélétől nagyjából 4 méterre volt egy nyuszi. A kis hülye lapított és szobrozott. Azt hitte, hogy abban a 4-5 centis zöld hajtásrengetegben nem látjuk. :) Nagyon vicces volt, ahogyan a füleit hátracsapva lesett, úgy járt az orra, hogy az hihetetlen. A nagy szimat közben kiszálltam, hogy közelebbről is megörökítsem. Amíg a kocsit meg nem kerültem nem volt baj, de utána... Fülét felvágva hatalmas ugrásokkal hagyott faképnél. :) 
   Sikerült találni még medréből kilépő Tiszát, rengeteg fával. Én már nem szálltam ki, tekintve, hogy nem lábaltam ki a betegségemből még teljesen, és az idő rettentően szeles, hideg volt. De Attilát ez sem rettentette el. :) Szerencsére. Aztán betévedtünk Vásárhely belvárosába, ahova sétálni mentünk csak, és csodás épületeket láttunk a teljesen kihalt város közepén. 
   A fotózás után beültünk a "Raktár Café"-ba. Hihetetlenül jó hely!!!!!!!! És annyira kedvesek voltak velünk. Attila leült a földre, mert látott egy fotótémát, megpróbálkozott vele. (Sikerrel is járt! :) ), és nem megbámultak, nem néztek rosszallóan, hanem mosolyogtak és beszéltünk egy pár szót. A mai világban ez nagyon jól esett, mert ugye tudjuk, hogy nem ez a jellemző a 21. századi társadalomra. 
   Aztán hazafelé még beugrottunk a boltba, mert kitaláltam, hogy szeretnék chocolate chips cookie-t sütni. Az elfogyasztott mennyiség magáért beszélt, nem volt szükség egyéb kommentárokra, szerintem az elmúlt időszakom egyik legsikeresebb sütijét vettem ki a sütőből. :) A receptet holnap közzéteszem, és a képet is. :) Így a tegnapi napomat összesítve: csodás volt. Minden megvolt, amiért hálás lehetek, ami boldoggá tehetett, a vidámság és a rengeteg nevetés, mosolygás pedig végképp résztvevője volt a napunknak. Egy igazi, tökéletes, csodás, idillikus napot töltöttünk együtt. :) KÖSZÖNÖM! :) Folytatás következik holnap. :)


a Macsek =(^.^)=



1. the trees are blooming :)
2. spring is here :)
3-4. sunday afternoon tea with my Love :)
5. my 1st homemade chocolate chips cookie :)
6. cookies in my handbag :)
7-8. :)
9. "húsvét hétfő" I.
10. naplemente <3
11. "húsvét hétfő" II.

A további Farkas fotókat ITT nézhetitek meg. :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.