2013. április 13., szombat

Hatodik nap

   Kicsit megfeneklettem a nagy lendületben, de azért írok, mert ezt ígértem. Valami nem úgy ment tegnap, ahogy gondoltam, valami eltört, vagy csak lassult. Nem éreztem azt a nagy lendületet, mint eddig. De ez normális, nem lehet az ember a hét minden napján, és a nap minden percében jókedvű, lendületes. 
   Egyébként tragédia nem történt, lehet az időjárás. Igen, ez a legjobb kifogás... :) A tegnapi nap legjobb, legszebb történése, hogy Édesanyám nekem adta azt a gyűrűt, amit még kicsi koromban kiszúrtam. Amikor a Bátyám megszületett, akkor kapta a nagyszüleimtől. :) És mostmár az enyém. Soha nem szerettem az aranyat, de ezt nem tudtam kiverni a fejemből. Köszönöm Anya! :) Ígérem, nagyon fogok rá vigyázni. :) 
   Sajnos most nem tudok többet írni, mint említettem: kicsit pangás van nálam. De ízt is megígérem, hogy holnap bepótolok mindent. :) Legyen csodás hétvégétek és estétek!

a Macsek =(^.^)=




1-2. a csodás gyűrű :) köszönöm Anyu! :)
3-4. tegnap esti séta folyamán talált virágzó fa, a maga csodás színeivel :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.