2014. május 30., péntek

kimerültség...

   ismét itt vagyok... rájöttem, hogy ez a helyzet nem nekem való. reggeltől délutánig (fél 8 - 5-ig) munka, utána futás, majd főzés. hétvégén hazautazom a szüleimhez, ha nem fotózunk esküvőt. egyszerűen nem tudom beosztani az időmet... nem tudom, másoknak ez hogy sikerül...
   az elmúlt héten borfesztivál volt. barátnőkkel is kimentem, meg attilával is. és még fáradt is voltam nap, mint nap. déllőtt még energikusnak érzem magam, frissnek, délutánra pedig leginkább egy mosott zokninak. miért? igyekszem eleget aludni, törődni a családommal, párommal, barátaimmal. mégis éjjel-nappal fáradt vagyok és időhiánnyal küzdök.
   ha tudtok valami praktikát, amivel fel lehet töltődni, energikussá válhatok, azt szívesen venném... :( félek, kezdem elveszíteni a lábam alól a talajt. az is megvisel, hogy hol 30 fok van, hol csak 19... hol szikrázó napsütés, hol pedig eső, hideg, szél...
   azért történt jó dolog is. a gyerekkori legjobb barátnőmmel egymás mellett lakunk a lakótelepen. és ismét egymáshoz sodort bennünket az élet. milyen furcsa. :) elvesz valamit de ad is... :) mindig kell egy barát. és az élet mindig akkor adja vissza, amikor szükséged van rá. köszönöm reni!!! <3

   nem adom fel, de tény, hogy ezen változtatnom kell. szívesen fogadok minden tanácsot. remélem ki tudjátok piheni és csodás hétvégétek lesz:

a macsek =(^.^)=




reggeli életkép



időtöltés a barátokkal :)




egy gyönyörű reggel


imádom




csajos este


(magas) sarokra fel! :)



csodás fények




reggeli randi






a kedvencek


esti tiramisu az ágyban :)


megint egy esős délután...



isteni volt


kamilla "lóg"


barátságos madárka :)



erdeigyümölcsös turmix

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.