2012. december 19., szerda

Hétvége :)

   A hétvége fantasztikus volt. Másfél hete esett a hó, csodás volt minden. Fehér, puha, tiszta. A város teljesen másképp nézett ki. :) Mint, ha mindent cukormáz borítana, az érzés, pedig, mint, ha vattacukor felhőkön sétáltam volna. :) Egyszerűen szeretem a telet, nincs mit tenni. Menthetetlenül... :) Közeleg a karácsony, visszavonhatatlanul, végérvényesen. :) Ajtódísz, asztaldísz, mindenütt csak karácsony. :) És én ezt rettentően élvezem. :)
   Amerre sétálok, mindenütt ajándékok után fürkésző tekintetek, a vásárok pislákoló lámpái, tömött sorokban sétáló sapkák. :) Piros orrok, forralt bor, fenyő, és szegfűszeges narancs illata. Kürtőskalács, kopogó csizmák, csillogó szemmel ámuldozó gyerekek. :) Ez a legszebb ünnep az évben. Olyan... meghitt, hangulatos, tiszta. Bár sajnos sok helyen csak az ajándékokról szól, pedig közel sem erről kellene. Amíg kicsi gyerekek vannak, érthető, Ők annak örülnek nagyon. De felnőtt fejjel... Becsüljük meg egymást, örüljünk egymásnak, és szeressük a családunkat. :) Szerintem ez a legfontosabb. :) 
   A múlt hétvégén itt volt Lilla és sütöttünk cupcake-et. Csodás volt. Forralt bort ittunk, nevettünk, gyurmáztunk, mint a kicsik. Jó, ha van kivel bohóckodni, még felnőtt fejjel is. :) Kaptam Attilától egy csodás mécses készletet. :) Annyira szép. :) Kár meggyújtani. De hát ezért van, vagy mi... :) Szóval ideje feltépni a csomagolást. :) Tegnap pedig vettem egy csodás párologtatót, nagyon szép este. :) Szép hangulatot varázsol. :) Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Jöhetnek a képek, azok jobban el tudják mesélni az eseményeket, mint én szavakkal talán. :) Csodás napot Mindenkinek! :)

1. ebéd Aputól nekem :)
2-3. reggel az ablakon ez fogadott, este pedig a hóesés :)
4-5. tonhal-saláta, olajbogyóval :)
6. karácsonyfa
7. hangulat... :)
8. nyakláncom :)
9. az Attilától kapott mécsesek <3 :) 
10-12. cupcake... :)
13. ajtódísz
14. az új szerzemény, a párologtató
15. play-doh :)
16. vasárnap délutáni csemege: gesztenyepüré :)
17-19: olajbogyós pizza
20. it's true...






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.