2013. április 12., péntek

Ötödik nap

   Először is nagyon köszönöm Nektek, hogy ennyien olvastok ismét! Egyre többen, mint a statisztikából kiderült számomra. :) Úgy érzem, nem hiába írok, és ez be is bizonyosodott, mert kaptam kedves, köszönő szavakat privát üzenetben, amikből idéznék, név nélkül.


"Szoktam olvasni a blogod, nagyon tetszik, ahogy írsz, meg a képek, amiket csinálsz.Szerintem van tehetséged hozzá, csak így tovább! Igencsak tetszik ez a pozitív hozzáállásod a dolgokhoz, jól csinálod, csak így tovább. Az apró dolgokat igenis észre kell venni és szeretni kell! Én ezt az elmúlt hónapokban elfelejtettem és a blogodat olvasva is segített, hogy ismét észrevegyem. Köszönöm!"


"Mindig járok a blogodon, nagyon jó! Csak így tovább! :) "


   Ezért is éri meg. És ez nagyon jó érzés. Hálás vagyok, hogy ilyen emberek olvasnak, akikre hat az a pár sor, amit ide gépelek, hogy Nekik/Nektek írhatok. KÖSZÖNÖM! :)
   És akkor a beszámolóm: a tegnapi nap ismét egy csoda volt. Egy egész napos, sikeres munka után egy esti megbeszélés. És ezután jött a legjobb része a napnak: JÉGKRÉMEZÉS!!! Este fél 10-kor. :) Attila meghívott egy kis esti nasira. :)  És egy kis "night burger". :) Egyszerűen csak jó volt abban a csodás, tavaszi, kellemes, langyos éjszakában sétálni jégkrémezve, hamburgerezve. :) Hálás vagyok, hogy ezt tehettem. :) 
   Más "különleges" dolog nem történt, de minden nap tudok nevetni, sőt, fokozom: nem vagyok szomorú, kedvetlen. :) Mindig találok jót, és értelmet az adott napban. :) KÖSZÖNÖM, hogy lehetőségem volt megélni a tegnapi napot. Remélem Nektek is hasonlóan csodásan telnek a mindennapok. :) 

   Csodás napot kívánok Mindenkinek!

a Macsek =(^.^)=


1 "night cream" :) - a tegnap esti jégkrém :)
2. burger king :)
3. mancsaink :)
4. night burgers :)
5. éjszakai séta :)
6. daffodils from my Love :)
7. night snack, esti film mellé :)
8. gyümisali :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.